سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اعتراض به تخلفات آشکار در انتخابات

درآمد ??? میلیون دلاری بیل و هیلاری کلینتون در ? سال گذشته

شنبه 87/1/17 11:53 عصر| سیاست | دیدگاه

سناتور دموکرات هیلاری کلینتون و بیل کلینتون همسر وی، برملا کرده‌اند که در هشت سال گذشته بیش از ??? میلیون دلار درآمد داشته‌اند.
  
سناتور دموکرات هیلاری کلینتون و بیل کلینتون همسر وی، برملا کرده‌اند که در هشت سال گذشته بیش از ??? میلیون دلار درآمد داشته‌اند.
از سال ????،‌ این زوج تقریبا ??? میلیون دلار درآمد داشته‌اند که بیش از ?? میلیون دلار آن در سال ???? کسب شده است.
آنها همچنین در همین مدت بیش از ?? میلیون دلار به نهادهای خیریه بخشیده‌اند.
تقریبا نیمی از این درآمد از سخنرانی‌های بیل کلینتون کسب شده است.ادامه مطلب...


لزوم نوآوری در لغت نامه دولت!

شنبه 87/1/17 11:51 عصر| سیاست | دیدگاه

منبع:http://www.aftab.ir
 
گر به دنبال نوآوری هستیم و از این نوآوری، پیشرفت کشور را مطالبه می‌کنیم باید خواستار یک نوآوری در لغت نامه اختصاصی دولت نهم باشیم. در سال جاری باید لغاتی همچون انقلابی، دشمن، مثبت، کاذب، دروغ، تورم، اشتغال، رشد اقتصادی، همدلی و دهها اصطلاح سیاسی و کارشناسی، بازتعریف شوند. ....  
 
، دولـت نـهـم از ابـتــــدای کـار، اصـرار زیــــادی بر ایجاد تغییرات در سنت‌ها،روش‌ها و راهکارهای تجربه شده‌ای داشت که در سال‌های گذشته حاکم بوده است. این تغییر، هم اموری را شامل شده است که بعضی از کارشناسان، آن را موفق ارزیابی می کردند و هم در عرصه‌هایی که بسیاری از مردم، خواهان تحول در آن بوده‌اند. حتی باید گفت رای گروهی از مـردم، فقط با امید ایجاد تغییرات در بعضی عرصه‌ها به رئیس‌جمهور فعلی تقدیم شده است، اما امروز با گذشت بیش از سی ماه از فعالیت رسمی دولـت، مـی‌توان ادعا کرد اصلی‌ترین شعارهای مطرح شده در دوره تبلیغات ریاست جمهوری همچون مبارزه با مافیای نفتی، ایجاد تغییر در زندگی مردم با توجه به تغییرات قیمت نفت و بر هم زدن برخی مرزبندی‌های سیاسی قبلی و بهره‌گیری از همه نیروها برای پیشرفت کشور، نمود علنی برای مردم نداشته است. درحالی که دولتمردان در عرصه‌هایی دست به تغییر زده‌اند- یا به قول خود <نوآوری> کرده‌اند- که هیچ‌گونه بحثی در شعارهای انتخاباتی در مورد آن مطرح نشده بود و اکنون نوآوری‌های انجام شده، اعتراضاتی را از سوی سیاستمداران و کارشناسان اصولگرا و مستقل به دنبال داشته است. در این مورد، قبلا‌ در آفتاب یزد مقالاتی ارائه شده و در آینده نیز به تناسب، تحلیل‌هایی ارائه خواهد شد. اما آنچه بهانه نگارش این سرمقاله گردید متن نامه‌ای است که توسط دکتر احمدی‌نژاد برای ستاره فوتبال آرژانتینی ارسال شد و می‌توان آن را از اقدامات منحصر به فرد دولت نهم دانست. در این نامه - که ارسال آن نیز محل بحث است- عبارات عجیبی در توصیف مارادونا و دولت آرژانتین وجود دارد که تنها می‌توان آن را از نوآوری‌های دولت جدید دانست.ادامه مطلب...


دموکراسی روی خطوط اینترنت

شنبه 87/1/17 11:48 عصر| سیاست | دیدگاه

منبع :http://www.aftab.ir
تکنولوژی های جدید ارتباطی و فناوری های نوین اطلاعات، این توانایی را دارند که با تاثیر گذاری بر ارزش های دموکراتیک جامعه تا اندازه زیادی جوهره دموکراسی را تغییر دهند. اینترنت با برقراری ارتباط مستقیم با شهروندان، فرصت های تازه ای را برای مشارکت سیاسی در فضای مجازی فراهم کرده است.شکل گیری تالارهای گفتمان سیاسی، فعالیت پر تحرک و پر تعداد احزاب، گروه ها و شخصیت های سیاسی در اینترنت و راه اندازی میلیون ها سایت متعلق به دستگاه های دولتی و قدرت های بزرگ سیاسی همگی نشانه ای دال بر این ادعا هستند که اینترنت می تواند شکل جدیدی از دموکراسی ایجاد کند یا دست کم برداشت ها، باورها و داشته ها ما را از دموکراسی که مبتنی بر برداشت های سنتی هستند، دگرگون سازد. هرچند که همچنان در مورد آثار مثبت یا پیامدهای منفی اینترنت بر دموکراسی و چگونگی آنها اختلاف نظر های بسیار وجود دارد اما در هر حال پدیده اینترنت و قابلیت های مهم آن در برقراری رابطه تعاملی و دوسویه و همچنین ارتباط مستقیمی که از این طریق ایجاد می شود، در جای خود می تواند فرصتی برای توسعه دموکراسی در جوامع باشد.
رسانه و دموکراسی دو مفهوم ارتباطی و سیاسی هستند که از سال های دور با هم ملازمه داشته اند، چه آن زمان که ادموند برک، نماینده پارلمان انگلیس خبرنگاران را رکن چهارم دموکراسی خواند و چه امروز که با توسعه سریع و فراگیر رسانه های الکترونیکی و به ویژه اینترنت شیوه های نوین اشاعه اطلاعات در عرصه های ملی و بین المللی شکل گرفته و ساختار روابط سیاسی و استراتژی های رسانه ای و ارتباطی را به نحوی آشکار تحت تاثیر خود قرار داده است.
رشد فناوری اینترنت در جهان و افزوده شدن لحظه به لحظه بر تعداد کاربران اینترنتی مسبب شکل گیری نوع جدیدی از ارتباط راه دور شده و پیامدهای شناخته و نا شناخته این نوع از ارتباط همه عرصه های زندگی بشر را متاثر کرده است و در این میان عرصه های سیاسی نیز نتوانسته اند، از اثرگذاری آن مصون بمانند.
ادامه مطلب...


نیکول کیدمن و سوفیا لورن در «Nine»

شنبه 87/1/17 10:12 عصر| هنر هفتم | دیدگاه

آفتاب: کارگردان فیلم موزیکال «Nine»، «راب مارشال»  آسمانی از ستارگان هالیوودی را دور هم جمع کرده است.

به گزارش خبرنگار هنری آفتاب و به نقل از هالیوود ریپرترز، در این فیلم که کارگردان آن «راب مارشال» است،‌ «نیکول کیدمن» «جودی دنچ»، «خاویر باردم»، «پنلوپه کروز»، «ماریون کوتیارد» و «سوفیا لورن» به ایفای نقش خواهند پرداخت.

این فیلم موزیکال، اقتباسی از تئاتری به همین نام است و تئاتر« Nine‌» نیز اقتباسی از فیلم «2/1 8» به کارگردانی «فدریکو فلینی» می‌باشد.

داستان این فیلم‌ راجع به یک کارگردان سینما (باردم) است که تلاش می‌کند تا خواسته‌های چندین زن در زندگیش را برآورده کند.

قرار بود فیلم برداری اولیه فیلم در ماه مارس شروع شود ولی به دلایلی به تاخیر افتاد. همچنین قسمت های مربوط به نیکول کیدمن هم به دلیل بارداریش به عقب می‌افتد

منبع:http://www.aftabnews.ir



باب، اولین پیغمبر صاحب توبه نامه!

جمعه 87/1/16 7:54 عصر| شبهه | دیدگاه

مژده ای دوستان که می گویند پس از 124000 پیغمبر، اینبار کسی خود را پیغمبر خدا بر اهل زمین خوانده است که او را علیمحمد باب فرزند یک پارچه فروش شیرازی می نامیدند.
در کمالات وی همین بس که نه تنها اولین پیغمبری است که ادعای ظهور الله در زمین (یعنی ظهور خودش) را نمود، که گوی سبقت از سایرین به سبب کتابت توبه نامه ای ربود. آری. توبه از پیغمبری خویش!! اسناد توبه باب از تمامی ادعاهای دروغینش نه فقط در کتب اسلام گرایان، که در کتب خود بهائی ها و بابی ها آنقدر آمده است که احتیاجی به دلیل ندارد. این هم از همان قسمت های تاریخ ننگینی است که قابل توجیه نیست.
علاوه بر آدرسهائی که از کتب مسلمی در جریان توبه باب به شما می دهم، آدرس عین این متن را در کتبی از خود بابی ها و بهائی ها که با این وجود ایشان را پیغمبر می دانند به شما می دهم.
ادامه مطلب...

<   <<   6   7   8   9   10   >>   >