سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اعتراض به تخلفات آشکار در انتخابات

قدم به قدم تا سوسک پرستی بهاییت

جمعه 87/1/16 5:38 عصر| شبهه | دیدگاه

 روی سخن من با کسانی است که بهاییت را به عنوان حقیقت مطلق زندگی خود قبول کرده اند.
عزیزان من: من نه از کسی حقوق میگیرم و نه کسی منرا مجبور کرده است و نه تعصب خاصی روی دین خاصی دارم.
من مطمئنم که تحقیقاتم در زمینه ادیان و تفکرات مختلف مردم جهان در این زمان و نیز در تاریخ چند هزار ساله دنیا از همه شما بیشتر بوده و خشبختانه تکیه زیادی بر بیطرفی در کشف حقیقت یا همان تحری حقیقت داشته ام. من در چند روز اولی که وارد تحقیق در بهائیت شدم و سایتهای شما را دیدم و در تالارهای گفتمانتان به مباحثه پرداختم و چند مطلب کوتاه را خالصانه برایتان نوشتم حد اقل 100 شبهه اساسی که وجود هر کدام از آنها در یک تفکر نشانه تناقض یا عقب ماندگی و یا لا اقل اشتباه مکرر آن نویسنده یا متفکر است بطور مستقیم یا غیر مستقیم در مقالاتم آوردم و تا کنون جز تعدادی نامه پر از فحش یا تلفن تهدید آمیز یا چند خط پاسخهای مغرورانه از کسی جوابی دریافت نکرده ام. اگر واقعا شما حقیقت را میگویید چرا از دانستن عقاید دیگران میترسید؟ ادامه مطلب...


روندترویج بهائیت در عصر پهلوی

جمعه 87/1/16 5:36 عصر| شبهه | دیدگاه

دین و مذهب همواره عامل تعیین کننده‌ای در تحولات سیاسی و اجتماعی کشور ما بوده است. تاریخ ایران، از دوران باستان تا به امروز، مملو از جنبش‌هایی است که براساس ایدئولوژی شکل گرفته‌اند.
امپراطوری هخامنشی با اتکا به ایدئولوژی مکتب زرتشت قوام گرفت و دولت ساسانیان همبستگی میان دین و دولت را به کمال رساند؛ خلفای بنی‌امیه و بنی‌عباس، قرن‌ها با داعیه‌ی اسلام بر این سرزمین حکومت کردند و سرانجام، از زمان صفویان به بعد، حکومت‌های ملی کشور ما با دین عجین گردیدند. چنان که سلسله‌ی صفوی با تکیه بر مذهب شیعه، حدود دویست سال دوام یافت و شاهان قاجار، با استعانت از دین و استفاده‌ی از لقب «ظل‌الله» پذیرش حکومت خود را بر مردم هموار نمودند.
ادامه مطلب...