سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اعتراض به تخلفات آشکار در انتخابات

تلاش برای خاموش کردن مشعل المپیک با کپسول آتش نشانی

دوشنبه 87/1/19 4:54 عصر| اخبار روز | دیدگاه

تهران- خبرگزاری ایسکانیوز: امروز در انگلیس گروهی معترض هنگام ورود حامل مشعل المپیک به لندن با حمله به سمت وی سعی در خاموش کردن مشعل المپیک با کپسول آتش نشانی کردند که با دخالت پلیس تلاششان نافرجام ماند.
 
 
 

به گزارش روز یکشنبه باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران"ایسکانیوز" به نقل از "سی ان ان"، گروهی از مردم خشمگین نسبت به سیاستهای سختگیرانه چین در قبال تبت و ناآرامیهای اخیر بوجود آمده در این کشور(تبت)، عاملین اصلی حمله به حامل مشعل المپیکی هستند که در حال انتقال به کشور میزبان المپیک 2008 یعنی چین می باشد.
صدها افسر پلیس مسئولیت حفظ امنیت مسیر 31 مایلی حمل مشعل و همچنین حامل آن را بر عهده دارند تا از هرگونه تلاشی برای ایجاد اختلال در امور جلوگیری نمایند.
در همین رابطه آسوشیتد پرس گزارش داد: بسیاری از معترضین پرچمها و پارچه نوشته هایی در دست دارند که بر روی آن نوشته شده بود:" تبت مستقل." و بر روی برخی دیگر نوشته شده:" کشتن تبتیها را متوقف کنید." و یا " تبت نیازی به مشعل المپیک ندارد." و همچنین " چین با دالایی لاما گفتگو کن."
سی ان ان در گزارش خود در خصوص چگونگی روی دادن واقعه چنین می نویسد: در حالی که برخی از مردم خشمگین در تلاش بودند مشعل را از دست حامل آن بر بایند، برخی نیز در صدد خاموش کردن آن با کپسولهای آتش نشانی بودند.
این معترضین در خصوص اعتراضات خود گفته اند: هدف ما از این اعتراضات مردم چین نیست بلکه رژیمی است که بر این مردم حکومت می کنند.
در گزارشی از بی بی سی نیز آمده است که در درگیریهای بوجود آمده در لندن پلیس انگلیس 15 نفر را دستگیر کرده است


کاربران اینترنتی انتخاب کردند : خاتمی مرد سیاسی سال1386

دوشنبه 87/1/19 2:27 صبح| اخبار روز | دیدگاه

نواندیش: کاربران سایت "نواندیش" سیدمحمدخاتمی رییس جمهور پیشین ایران را به عنوان مرد سیاسی سال 1386 انتخاب کردند.

در این نظرسنجی که تاکنون بالغ بر 4400 نفر در آن شرکت کرده اند ، احمدی نژاد رییس جمهور کنونی با فاصله 13 درصدی در رتبه دوم قرار دارد.

نتیجه کامل این نظرسنجی بشرح زیر است:

مرد سیاسی سال 1386 چه کسی است؟

  سیدمحمد خاتمی : 38% آرا

احمدی نژاد : 25% آرا

هاشمی رفسنجانی : 16% آرا

لاریجانی : 8% آرا

قالیباف : 7% آرا

کروبی : 3% آرا

حسن روحانی : 3 % آرا

حدادعادل : زیر 1% آرا



شوخی نوروزی هاشمی با احمدی نژاد

دوشنبه 87/1/19 1:53 صبح| اخبار روز | دیدگاه

اولین جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام در سال جدید برگزار شد که حاشیه جالبی داشت.
احمدی نژاد که بدلیل حضور در سفرهای استانی و مشغله کاری در جلسات مجمع تشخیص مصلحت حضور نمی یافت، روز گذشته در اولین جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام در سال ?? حاضر شد.
ورود احمدی نژاد به این جلسه در بین سخنرانی هاشمی رفسنجانی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره سال نوآوری و شکوفایی بود، که هاشمی هنگام ورود وی به شوخی گفت حضور احمدی نژاد در جلسه مجمع تشخیص نیز یکی از این نوآوری های امسال است.منبع:آفتاب


«مرضیه»:فقط برای دفاع از خودم، آدم کشتم

شنبه 87/1/17 11:56 عصر| اخبار روز | دیدگاه

زنی که به کشتن همسر خواهر شوهرش متهم شده است امروز دردادگاه کیفری تهران ادعا کرد فقط برای دفاع از خود دست به جنایت زد.
در نشست پیشین رسیدگی به این پرونده که ?? تیر???? در شعبه ?? دادگاه کیفری تهران به ریاست قاضی «نورا...عزیزمحمدی» و با حضورچهار مستشار (رحیمی، عبدالهی، سالاری و فراهانی) برگزار شد ابتدا نماینده دادستان به تشریح کیفرخواست پرداخت.
«آرش سیفی» اعلام کرد:م رضیه ?? ساله متهم است شامگاه ?? مهر ???? شوهر خواهر همسرش (محمدرضا) را که به همراه برادر شوهرش «غلام» به خانه آنان در منجیل آباد رباط کریم رفته بود خفه کرد.
ادامه مطلب...


بوش و پوتین فردا در سوچی معامله می‌کنند

شنبه 87/1/17 11:55 عصر| سیاست | دیدگاه

منبع:http://www.aftab.ir/
یک کارشناس مسائل روسیه با بیان اینکه دیدار فردای بوش و پوتین رؤسای جمهوری آمریکا و روسیه در سوچی جمعبندی دیدارهای گذشته است، گفت: احتمالا فردا پوتین در با گرفتن یکسری امتیازات، امتیازاتی را نیز به بوش واگذار خواهد کرد.
غلامحسین طاهری با اشاره به اجلاس اخیر ناتو در بخارست پایتخت رومانی در مورد تصویب گسترش برنامه سپر دفاع ضد موشکی و تاکید آمریکا و پیوستن اوکراین و گرجستان به ناتو و بازی واشنگتن با مسکو از طریق پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) تصریح کرد: آمریکا تلاش دارد از ناتو به عنوان یک سپر استفاده کند و تاکنون ناتو در کشورهایی که به آن نیرو اعزام کرده و یا کاری انجام داده موفق نبوده است.
وی با اشاره به عدم موفقیت آمریکا در برخی از انقلاب‌های رنگین در کشورهای اروپای شرقی و تاکید بر اهمیت مسائل نظامی از سوی واشنگتن، اظهار داشت: روس‌ها توجه به مسائل موشکی، پیشرفت‌های نظامی و حفاظت از خاک خود را اخیرا در دستور کار خود قرار داده‌اند زیرا هرچند آمریکا به بهانه حافظت از خاک اروپا و آمریکا در برابر حملات احتمالی موشکی مانند ایران به دنبال استقرار ?? سکوی پرتاب رهگیر در لهستان و چک هستند، اما بحث روانی مسئله مهم‌تر است. ادامه مطلب...

<   <<   6   7   8   9   10   >>   >