سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اعتراض به تخلفات آشکار در انتخابات

سکس پنهان مجریان صدا و سیما!

سه شنبه 87/1/20 5:30 عصر| نقد | دیدگاه

آفتاب: نشریه یالثارات الحسین ارگان مطبوعاتی انصار حزب الله در شماره اخیر خود در ستون سیاست به روایت یک همولایتی به تعریف سکس آشکار و سکس پنهان پرداخته است.
یالثارات الحسین فروش فیلم های مستهجن و بی حجابی را از مظاهر سکس آشکار و هر‌ آنچه را که نیروی انتظامی نسبت به آن بی توجه است را از مظاهر این سکس بیان کرد.
 
یالثارات در ادامه در تعریف سکس پنهان، عشوه و غمزه بعضی مجری های خانم صدا و سیما، شوخی و خنده های دو به دوی مجریان مرد و زن صدای جمهوری اسلامی، فرم آرایش زنان بازیگر سیما و سینما و تصاویر نشریات زرد را از مظاهر سکس پنهان بیان کرد. ادامه مطلب...


تهدید خبرنگاران وبلاگ نویس یک خبرگزاری

سه شنبه 87/1/20 3:25 عصر| اخبار روز | دیدگاه

آفتاب: گفته می‌شود اخیرا مدیران یکی از خبرگزاری‌های دولتی، با احضار خبرنگاران وبلاگ نویس خود به آنها در مورد محتوای مطالبی که در وبلاگ‌هایشان می‌نویسند، تذکر داده‌اند.
   
 این اقدام در پی‌ آن صورت گرفته است که اکثر خبرنگاران خبرگزاری‌ها، سایت‌های خبری و روزنامه‌ها به علت وجود خودسانسوری در رسانه‌های خود، برای انتشار تحلیل‌ها و اخبار خود به وبلاگ‌ها روی ‌آورده‌اند. اما مثل اینکه این فضای مجازی بر روی اینترنت که یک محیط کاملا خصوصی محسوب می‌شود هم اندک اندک با محدودیت‌های بیشتری آن هم از سوی مدیران خبرگزاری‌ها، مواجه شده‌ است.
 
لازم به ذکر است که مدیران این خبرگزاری با احضار و توبیخ خبرنگاران وبلاگ‌ نویس خود، ضمن تذکر به آنها بابت انتشار مطالب انتقادی درباره دولت و. . . هشدار داده‌اند که ادامه انتشار مطالب انتقادی حتی می‌تواند به اخراج آنها از خبرگزاری منجر شود


پیش بینی تولید اتومبیلی فوق العاده امن و بسیار کارا از سوی یک گر

سه شنبه 87/1/20 3:14 عصر| اطلاعات عمومی | دیدگاه

دانشجویان طراح قصد دارند راه های تولید، فروش، و استفاده از اتومبیل را تغییر دهند


نوشته اندری زوانیکی - نویسنده کادر یو اس اینفو
واشنگتن- ایمی جاف تعجب می کند که فقط تعداد کمی از مردم فکر می کنند او و همکارانش دیوانه هستند. آن چه این دانشجوی سال آخر مؤسسه تکنولوژی ماساچوست (MIT)، حدود 400 دانشجوی دیگر و 30 عضو هیئت علمی از سراسر جهان می خواهند انجام دهند، کار کوچکی نیست. این گروه قصد دارد در عرض فقط سه سال، یک اتومبیل فوق امن و بسیار کارا با ظرفیت چهار تا شش نفر موسوم به وی دی اس ویژن بسازد که باز دهی آن با استفاده از میزان 95 درصد انرژی و مواد آلاینده کمتر نسبت به یک اتومبیل عادی باشد.
طبق آخرین گزارشات، این امر ممکن است صنعت اتومبیل سازی در جهان را منقلب کند.
جاف واژه "منقلب کند" را "واژه ای قوی" تلقی نمی کند.
او در مصاحبه ای گفت، "هدف ما، هدف کوچکی نیست". اما او گفت که شرکت کنندگان در این برنامه ترجیح میدهند از تجربیات موجود در صنعت اتومبیل سازی، سردمداران آن، و نوآوران در این صنعت به نفع خود استفاده کنند، نه این که آن را به زباله دان تاریخ بیفکنند.
این برنامه، در پی اجلاس طراحی اتومبیل (VDS)، از سوی جاف و دوستش رابین الن در MIT و در تابستان سال 2006 ترتیب یافته بود؛ در این اجلاس، گروه های دانشجویان بین المللی به ساختن چهار نمونه اتومبیل های بسیار کارا پرداختند که شامل یک اتومبیل برقی و یک اتومبیل که با باتری کار می کرد، می شد.
شرکت کنندگان، یک کنسرسیوم جهانی دانشجویی برای طراحی، ساخت و بازاریابی وی دی اس ویژن نیز به راه انداختند. این کنسرسیوم شامل تیم های دانشجویی و اعضای هیئت علمی 55 دانشگاه در 16 کشور است. این تیم ها که غالبا ً تحت رهنمود های افراد کارآزموده در صنعت اتومبیل سازی کار می کنند، بیشتر از طریق اینترنت با یکدیگر در تماس می باشند و برای بررسی طرح های خود، به طور مرتب در نقاط مختلف جهان با یکدیگر ملاقات می کنند.
برنامه دانشجویان طراح این است که تا پایان تابستان سال 2008، نمونه اولیه و قابل بهره برداری این اتومبیل ساخته شده و تا سپتامبر سال 2009 نمونه آزمایش شده، زنجیره تولید، و خریداران بالقوه آن تعیین و آماده گردد.
آدریان چرنف ، که داوطلبانه نقش راهنما، استاد، و مشاور را برای شرکت کنندگان در این برنامه به عهده گرفته است، می گوید آن ها با چالش های سنگینی روبرو هستند.
او در مصاحبه ای این سؤال را مطرح می کند، "می توانید سختی تنظیم این تعداد قطعات اتومبیل، سیستم ها، سخت افزار، نرم افزار، و غیره را که به هم ارتباط و بستگی دارند، تصور کنید؟"
چرنف که مخترع و نوآوری به تمام معناست، می داند از چه صحبت می کند. او در مقام مهم ترین سازنده و ابداع کننده اصلی برنامه اختراع مجدد اتومبیل، متعلق به شرکت جنرال موتورز در سال 2001، شخصی بود که موجب شد معنا و مفهوم ، و طرز کار اتومبیل هایی چون اتونومی ، های-وایر ، کاروزل ، و سیکوئل مطرح گردد.
چرنف می گوید، با وجود این تعداد گروه های مستقل که در جای جای جهان مشغول به کار هستند، دشوارترین بخش این پروژه، ایجاد هماهنگی و کارایی در مجموعه کارها ست.
او گفت، "این کار، نهایتا ً کاری شبکه ایست و به کار تیمی و همکاری های نزدیک نیاز دارد."
او می گوید، اما شرکت کنندگان از امتیازی هم برخوردار هستند، و می توانند با دیدی تازه سیستم های اتومبیل را در نظر آورند و در عین این که کارایی های جدیدی پدید می آورند، می توانند نشان دهند که دانشجویان نیز قادر به ارائه اتومبیلی کارا و مبتکرانه هستند.
جاف می گوید اهداف گروه از این نیز فراتر می رود؛ اعضا مایل هستند در طرز تولید اتومبیل هم تغییراتی ایجاد کنند. آن ها بخش اصلی ساخت را متعاقبا ً به سازندگان اتومبیل واگذار خواهند کرد که به این ترتیب قادر خواهند بود تولیدات خود برای اهل فن، مشتاقان، وکاربران نهایی را اعتلا بخشیده و گسترش دهند.
این دانشجویان طراح مایل هستند اتومبیلی که طراحی می کنند چند منظوره باشد، به ویژه در بازار های اولیه آن، مانند هند، چین و سایر کشور هایی که دارای بازار های رو به رشد می باشند. جاف می گوید، برای مثال، اتومبیلی که از سوی فرد یا گروهی به منظور رفت و آمد استفاده می شود، در عوض این که تمام روز در یک پارکینگ متوقف بماند، می تواند مورد استفاده یک راننده تاکسی یا افراد تحویل دهنده انواع کالا قرار بگیرد.
او گفت این برنامه فقط "کمی پول" از سوی صنایع اتومبیل سازی دریافت نموده، اما از طرف افراد متخصص در این صنعت، بسیار حمایت شده است.
چرنف گفت، زمانی صنعت اتومبیل سازی به این ماشین توجه خواهد کرد که دانشجویان اتومبیلی بسازند که برای مصرف کنندگانی که در نظر دارند، مجاب کننده بوده و با آینده صنعت اتومبیل سازی همخوانی داشته باشد.
او گفت، اما نتیجه هر چه باشد، این دانشجویان طراح، درسی عملی خواهند آموخت و برای آینده شغلی خود مهارت های ارزشمندی کسب خواهند کرد.



فولوکس قورباغه ای با موتور جت!

سه شنبه 87/1/20 3:2 عصر| اطلاعات عمومی | دیدگاه

فولوکس بیتل با موتور جت!

فولوکس واگن بیتل سمبلی از زندگی مدرن بعد از جنگ جهانی دوم بود که تا چند سال پیش هنوز در مکزیک تولید می شد.

این فولوکس با سابقه تولید بیش از 50 سال یکی از اتومبیلهای با سابقه تولید بالا در تاریخ است. این ماشین با صدای منحصر به فرد و موتور چهار سیلندری که با هوا خنک می شد و طراحی کره ای شکل آن برای همه شناخته شده بود. تا اینکه کمپانی فولوکس واگن تصمیم به ساختن دوباره این اسطوره کرد.

فولوکس بیتل جدید

50 سال بعد از معرفی اولین فولوکس واگن بیتل مدل جدید این اتومبیل متولد شد. اما این اتومبیل تفاوتهایی با مدل قدیمی داشت. موتور آن عقب اتومبیل نبود، قیمت آن خیلی ارزان نبود و آن صدای منحصر به فرد را نداشت. موتورهای مختلف بنزینی و دیزل برای این اتومبیل قابل سفارش است. اما در طراحی متفاوت آن از برادر بزرگتر خود چیزهایی به ارث برده بود. اما حقیقت این است که طرفداران فولوکس بیتل چیزی بیش از این می خواستند.

فولوکس بیتل با قدرت جت

اما کمپانی های تیونینگ بی کار ننشستند. و هر چیزی که برای موتور داخلی و خارجی آن! تصور کنید در نظر گرفته اند. و عملاً می توانید فولوکس بیتل مورد علاقه خود را سفارش دهید.ادامه مطلب...


حمله القاعده به مجتمع آمریکایی

دوشنبه 87/1/19 11:28 عصر| اخبار روز | دیدگاه

 مرجع : AFP
آفتاب: مقامات آمریکا و یمن از پرتاب 3 موشک به مجتمع آمریکایی در صنعا پایخت یمن خبر دادند. شبکه تروریستی القاعده مسئولیت انفجارها را پذیرفته است.
 
به گزارش خبرگزاری فرانسه انفجار در نزدیکی یک شرکت نفتی یمنی با پرسنل آمریکایی رخ داد و به ساختمانها صدمه زد در عین حال کسی صدمه شدیدی ندید.
 
سفارت آمریکا با انتشار بیانیه‌ای از شهروندان خود خواست تا با احتیاط از این مناطق عبور کنند. مقامات یمنی همچنین از افزایش نیروهای امنیتی خود در منطقه خبر داند. گفتنی است این حملات چند روز پس از دستگیری یکی از عاملین القاعده در یمن رخ داد.

<   <<   6   7   8   9   10   >>   >