سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اعتراض به تخلفات آشکار در انتخابات

درآمد ??? میلیون دلاری بیل و هیلاری کلینتون در ? سال گذشته

شنبه 87/1/17 11:53 عصر| سیاست | دیدگاه

سناتور دموکرات هیلاری کلینتون و بیل کلینتون همسر وی، برملا کرده‌اند که در هشت سال گذشته بیش از ??? میلیون دلار درآمد داشته‌اند.
  
سناتور دموکرات هیلاری کلینتون و بیل کلینتون همسر وی، برملا کرده‌اند که در هشت سال گذشته بیش از ??? میلیون دلار درآمد داشته‌اند.
از سال ????،‌ این زوج تقریبا ??? میلیون دلار درآمد داشته‌اند که بیش از ?? میلیون دلار آن در سال ???? کسب شده است.
آنها همچنین در همین مدت بیش از ?? میلیون دلار به نهادهای خیریه بخشیده‌اند.
تقریبا نیمی از این درآمد از سخنرانی‌های بیل کلینتون کسب شده است.
از زمانی که باراک اوباما رقیب هیلاری کلینتون برای کسب نامزدی حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سال جاری ارقام مربوط به درآمد خود بین سالهای ???? تا ???? را آشکار ساخت، هیلاری کلینتون نیز تحت فشار قرار گرفته بود تا اقدام مشابهی انجام دهد.
اوباما و همچنین جان مک کین نامزد حزب جمهوری خواه، گفته‌اند که ارقام درآمدهای خود در سال ???? را تا اواخر ماه جاری میلادی منتشر خواهند کرد.
دو سناتور حزب دموکرات که برای کسب نامزدی حزب خود در انتخابات ریاست جمهوری تلاش می‌کنند، مایلند نشان بدهند چیزی برای مخفی کردن از رای دهندگان ندارند.
براساس گزارش بی.بی.سی، جی کارسون سخنگوی ستاد انتخاباتی هیلاری کلینتون، گفت: خانواده کلینتون ?? سال حساب‌های مالیاتی خود را منتشر کرده‌اند که کمتر کسی در میان کارمندان دولت چنین اقدامی را انجام داده است.
وی گفت:‌ هیچکدام از رقبای کلینتون در انتخابات، حتی نزدیک به این حجم اطلاعات را بر ملا نکرده‌اند.
بر اساس ارقام منتشر شده، خانواده کلینتون بین سالهای ???? تا ???? حدود ?? میلیون دلار مالیات پرداخته‌اند.
آخرین باری که این زوج ارقام درآمد خود (??? هزار دلار) را منتشر کردند، سال ???? بود که در آن سال دوره ریاست جمهوری بیل کلینتون به پایان رسید.
بیل کلینتون از زمان ترک کاخ سفید، از بابت دو کتاب خود نیز ("زندگی من" و "بخشش") ?? میلیون دلار درآمد داشته است.
هیلاری کلینتون نیز از بابت یک کتاب خود، "تاریخ زنده" بیش از ?? میلیون دلار درآمد کسب کرده است و کل درآمد کتاب دیگر خود با نام "یک روستا کافی است" را به بنیادهای خیریه اهداء نمود.
این ارقام نشان داد که وی در سال ???? نزدیک به یک میلیون دلار درآمد داشته است که نیمی از آن بخاطر چاپ کتاب دوم وی ("بی‌پروایی امید") بوده است.
جان مک کین نیز منبع اصلی درآمد خود را حقوق عضویت در مجلس سنا (??? هزار دلار) و ?? هزار دلار حقوق بازنشستگی از نیروی دریایی ذکر کرده بود.
 
   گزارش: خبرگزارى ایسنا  
انتخابات‌ریاست‌جمهوری‌آمریکا  |  هیلاری‌کلینتون  |  بیل‌کلینتون