سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اعتراض به تخلفات آشکار در انتخابات

مصاحبه ای متفاوت و عجیب و غریب با عادل فردوسی پور قسمت پنجم

دوشنبه 87/1/12 4:58 عصر| ورزش | دیدگاه

- صد در صد.اتفاقا حضور رقبا,انگیزه ما را بیشتر کرده است.ماهیت برنامه((90))نقد و بررسی بازی های لیگ و اتفاقات پیرامون فوتبال است.نمی توان اصل ان را تغییر داد.اما این که شکل و وسایل و ظاهر برنامه را تغییر بدهیم مدام راجع به ان فکر می کنیم.حذف بخش کارشناسی و تند کردن ریتم برنامه با توجه به این که با حضور میهمانان در برنامه های شبکه های دیگر حضور ان ها دیگر جذابیت سابق را ندارد,در همین راستا انجام شده است.دوستان و مشاوران بسیار خوب و صادقی دارم که همیشه از نظراتشان برای بهبود برنامه استفاده می کنم و حتما به همین روند ادامه خواهم داد.

--- هیچوقت دوست نداشتیم این سوال را از کسی بپرسیم,اما ظاهرا چاره ای نداریم.توی این چند هفته اخیر که صفحه ای برای sms خوانندگان باز شده,خیلی ها در مورد تعلقات رنگی شما پیام فرستاده اند,یکی می گوید استقلالی هستی,یکی دیگر می گوید پرسپولیسی.اساسا می دانمی که این سوال هیج دردی را دوا نمی کند,اما به خاطر دل ان خواننده ها بگو اهل کجا(کدام تیم)هستی!


-
جوابش معلوم است دیگر.هیچ فرقی نمی کند.یعنی نباید هم فرقی بکند.اگر تعصبی به تیمی وجود داشته باشد در برنامه ها و گزارش ها کاملا خودش را نشان می دهد و من خوشحالم که به شکل پریودیک به استقلالی یا پرسپولیسی بودن متهم می شوم.اما انصافا هیچ کدام برایم فرق نمی کند و به طور مساوی ضد هر دو هستم!!


---
وقتی تو برنامه ((90)), صحبت های برخی از حاضران به حوالی خط قرمز ها می رسد,چگونه به ان ها اشاره می کنی که مواظب باشند؟1-چشمک می زنی؟2-کاغذ روی میز را نشان می دهی.3-سرفه یا عطسه می کنی؟4-می خوابانی توی گوششان؟5-((من بمیرم تو بمیری)) می زنی؟


-
یک چیزی بین همه این ها!وسط حرفشان می پرم,چشمک می زنم,بال بال می زنم,و خلاصه به یک نحوی به ان ها می فهمانم که از خط قرمز ها دارند رد می شوند, اما بعضی مواقع کاری نمی شود کرد.به هر حال ماهیت برنامه زنده است دیگر.

--- بال بال,چجوری می زنی؟


-
رنگم می پرد,این ور و ان ور را نگاه می کنم,پرچم سفید تکان می دهم و...

--- بعضی از منتقدان ((90)) می گویند لیست شرکت کنندگان برنامه شما خیلی محدود است.مگر اسامی دعوت شده ها را با جایی ((چک)) می کنی؟ایرانی ها معمولا از چهره های تکراری خوششان نمی اید.جامعه اماری شرکت کنندگان بر برنامه ((90)) واقعا کم تعداد است؟