سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اعتراض به تخلفات آشکار در انتخابات

پردر آمدترین بازیکن فوتبال جهان

سه شنبه 87/1/20 9:15 عصر| اخبار روز | دیدگاه

این هافبک 32 ساله در سال 31 میلیون یورو درآمد دارد که این رقم شامل درآمدهای تبلیغاتی وی برای معرفی برهی کالاها نیز می‌شود.

فارس: ستاره خط میانی تیم ملی انگلیس و لوس آنجلس گالکسی امریکا همچنان عنوان پردرآمدترین بازیکن فوتبال جهان را در اختیار دارد.

به گزارش مجله فرانس فوتبال، دیوید بکهام با انتقال از تیم رئال مادرید اسپانیا به لوس آنجلس گالکسی دچار کاهش سطح درآمد نشده و از بیشترین سطح درآمد بین بازیکنان حرفه‌ای برخوردار است.

این هافبک 32 ساله در سال 31 میلیون یورو درآمد دارد که این رقم شامل درآمدهای تبلیغاتی وی برای معرفی برهی کالاها نیز می‌شود.

رتبه دوم به رونالدینیو، هافبک برزیلی بارسلونا اسپانیا رسیده که اکنون دچار مصدومیت جدی شده و تا پایان فصل جاری قادر به بازی نیست. این بازیکن تکنیکی سالیانه رقمی بالغ بر 24.1 میلیون یورو درآمد دارد.

نکته جالب در این فهرست ‌حضور یک بازیکن بارسلونایی دیگر است که پس از بکهام و رونالدینیو از بیشترین در‌آمد برخوردار است. لیونل مسی،‌ بازیکن آرژانتینی بارسا رقمی بالغ بر 23 میلیون یورو در سال درآمد دارد.

در رتبه های دیگر این فهرست بازیکنان سرشناسی چون کریستانو رونالدو (منچستر یونایتد)، تیری هانری (بارسلونا)، جان تری (چلسی)، ‌میشاییل بالاک (چلسی) و ... از بیشترین سطح درآمد برخوردار هستند.

جدول 10 بازیکن پردرآمد سال:

1-دیوید بکهام (لوس آنجلس گالاکسی) 31 میلیون یورو

2-رونالدینیو (بارسلونا اسپانیا) 24.1 میلیون یورو

3-لیونل مسی (بارسلونا اسپانیا) 23 میلیون یورو

4-کریستانو رونالدو (منچستر یونایتد انگلیس) 19.5 میلیون یورو

5-تیری هانری (بارسلونا اسپانیا) 16.8 میلیون یورو

6-جان تری (چلسی انگلیس) 13.9 میلیون یورو

7-میشائیل بالاک (چلسی انگلیس) 13.8 میلیون یورو

8-رونالدو (آث میلان ایتالیا) 13.4 میلیون یورو

9-کاکا (آث میلان ایتالیا) 12.9 میلیون یورو

10-استیوون جرراد (لیورپول ایتالیا) 11.8 میلیون یورو