سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اعتراض به تخلفات آشکار در انتخابات

موسوی آمد تا بگوید که می شود بدون چند صد گفته هم نیم کردار داشت

جمعه 88/2/25 12:21 صبح| موسوی، مرد عمل | دیدگاه

بله ر‍وزگاری است  که همه می گویند می گویند و از این گفته ها بخاری بلند نمی شود

بله مرد شعار بودن در این دنیای تبلیغات و رسانه ملی(شایدم  حزبی....) آسان است ولی عمل کردن و آوردن نفت بر سر سفره مردم سخت است در اینجا مرد عمل می خواهد نه مرد شعار  ‍، کسی که بتواند با قلبی سلیم ، یارانی رفیق و اندیشه ای رفیع  به مبارزه با مشکلات ریز و درشت  این مملکت پر از نغمت خدادای برود تا بتواند با خلوص نیت  و ارده ملی بر مشکلات فائق آید و آینده ای روشن را برای این مردم بلند طبع به ارمغان آورد به امید آن روز

 



موسوی در مسجد قبای شیراز: باید به ارزش های اوایل انقلاب برگردیم

چهارشنبه 88/2/23 12:1 صبح| | دیدگاه

خبرگزاری فارس: میرحسین موسوی با بیان اینکه ارزش‌هایی که در اوایل انقلاب وجود داشت موجب پیروزی انقلاب در جنگ تحمیلی شد، گفت: باید به ارزش‌های اوایل انقلاب برگردیم.


به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری فارس به استان فارس، میرحسین موسوی داوطلب کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری دوره دهم در ادامه سفر انتخاباتی خود به استان فارس با حضور در جمع نمازگزاران مسجد قبا اظهار داشت: آنچه در دهه اول انقلاب رخ داد به برکت پایداری و صبوری مردم و وجود قدسی حضرت امام بود که موجب شد انقلاب در دهه پر از مشکلات موفق عمل کند. 
وی با اشاره به دهه اول انقلاب افزود: در دهه اول انقلاب مردم با پایداری و صبوری خود بسیاری از مشکلات دولت را برطرف کرده و در پیروزی عظیم دهه اول انقلاب شریک شدند. 
موسوی ادامه داد: به عنوان مثال ما در دهه اول انقلاب نمی‌توانستیم شیر به کشور وارد کنیم درحالی که مردم در صفوف طولانی شیر خشک در تهران با مشکلات زیادی روبرو بودند. 
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه مردم در صفوف طولانی شیر خشک نیز به فکر مشکلات انقلاب بودند تصریح کرد: یک بار به طور ناشناخته در یکی از صف‌های طولانی شیر خشک در تهران حاضر بودم و دیدم که یک نفر به اعتراض از انقلاب به دلیل عدم واردات شیر خشک انتقاد کرد و این انتقاد او با صدها صدا مواجه شد که به طور هماهنگ به وی گفتند که شما باید شرایط انقلاب را درک کنید. 
ادامه مطلب...


مهندس موسوی: سرچشمه شجاعت در کشور ما از عشایر برخاسته است

سه شنبه 88/2/22 11:58 عصر| | دیدگاه

قلم - میرحسین موسوی در دیدار با عشایر استان فارس اظهار کرد: ‌جا دارد مراکز و نهادهای رسمی و دائمی برای دنبال کردن مطالبات عشایر در پایتخت به وجود بیایند تا به طور منظم دغدغه های عشایر را رصد کند.

به گزارش قلم نیوز نخست وزیر کشورمان در دوران دفاع مقدس در دیدار با عشایر مختلف استان فارس با بیان این که منزلت عشایر قابل احیاءست گفت: ‌سرچشمه شجاعت در کشور ما از عشایر برخاسته است و همان طور که امام فرمودند، عشایر ذخیره این نظام هستند و من معتقدم که می توان این زمینه را احیا کرد.
او عنوان کرد: نیروهای متفکری که در میان همه عشایر کشور ما وجود دارد می توانند نقش اساسی در کشور داشته باشند و با کمک آنها می توان وضعیت را دگرگون کرد . در رابطه آموزش عالی باید کارهای ویژه برای عشایر انجام شود و اگر دولت ها به رشد عشایر معتقد باشند باید به تربیت نیروی انسانی اهمیت دهند .مسائل حقوقی مربوط به زمین های عشایر نیز باید مورد توجه همه دولت ها باشد .
موسوی همچنین انجام گفت وگوهای مختلف و ایجاد آگاهی در جامعه را از جمله برکات انتخابات ها دانست و تاکید کرد: گسترش آگاهی در جامعه دولت ها را به این سمت می راند و که حقوق مردم رعایت کنند و به توسعه به صورت همه جانبه نگاه کنند . 
موسوی به برخی مشکلات کشور نظیر مشکلات بخش اقتصادی ،کشاورزی و صنعت اشاره کرد و متذکر شد: واردات وسیع محصولات مختلف به کشور هم کشاورزی و دامداری و هم صنعت ما را مورد تهدید قرار می دهد. ما ظرفیت های بالایی در کشور نظیر وجود سه میلیون دانشجو داریم ولی متاسفانه مشکلات زیادی در کشور وجود دارد . 

او افزود: متاسفانه رابطه ما با کشورهای خارجی رابطه ای متناسب شان یک ایرانی نیست.هر کشوری با عظمت امتیازات کشور ما باید از این مزیت های نسبی استفاده می کرد و متحدان و دوستانی می داشت.ولی ما چنین رابطه ای نداریم. هر کشوری در دنیا حتی امریکا که بزرگترین نیروی نظامی و اقتصاد جهان را دارد به دنبال متحدینی برای خود است ولی ما در جهان چندان دوست و متحد نداریم در حالی که ظرفیت این کار را داریم و می توانیم روابطی بهتری با جهان داشته باشیم بطوری که هم توسعه ی کشور را تضمین کنیم و هم منافع منزلت ایران در سراسر جهان دفاع کنیم.
وی در ادامه با بیان این که سرنوشت ایران فقر نیست گفت: اگر فقری می بینیم به دلیل ضعف خودمان است و به این دلیل است که برنامه نداریم. عرض های نفتی در جای خودش به درستی استفاده نمی کنیم و از نیروی انسانی به خوبی بهره نمی بریم.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه بر لزوم ایجاد نهادی رسمی و دائمی برای پیگیری مطالبات عشایر تاکید کرد و ادامه داد: اگر بتوانیم نهادهایی را ایجاد کنیم که عمر آن فراتر از عمر دولتها باشد آن وقت می توانیم گامی به پیش برداریم .
موسوی در پایان با تاکید بر این که باید از عشایر در مدیریت کشور استفاده شود خاطرنشان کرد: اگر زمانی مبارزان بزرگی در میان عشایر وجود داشت، دلیلی ندارد که در شرایط کنونی چنین افرادی برای اداره کشور در میان عشایر کم باشند. افراد زیادی از بین همین عشایر را می شناسم که در دانشگاه ها تحصیل می کنند و من از آنها استفاده خواهم کرد.



حمایت قاطع مجمع مدرسین و محققین حوزه علمیه قم از میرحسین موسوی

سه شنبه 88/2/22 11:55 عصر| موسوی، روحانیت | دیدگاه

قلم - مجمع مدرسین و محققین حوزه علمیه قم با رای قاطع اعضا از کاندیداتوری مهندس میرحسین موسوی حمایت کرد.

به گزارش قلم‌نیوز مجمع مدرسین و محققین حوزه علمیه قم پس از ساعت‌ها بحث و بررسی درخصوص حمایت از نامزدهای دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، سرانجام  با رای قاطع اعضا از کاندیداتوری مهندس میرحسین موسوی حمایت کرد.

مجمع مدرسین و محققین حوزه علمیه قم به‌زودی بیانیه حمایتی خود را از مهندس میرحسین موسوی منتشر می‌کند.



میرحسین موسوی گفت: بنده خود را بسیجی میدانم و هنوز لباس بسیجیان

سه شنبه 88/2/22 11:52 عصر| موسوی، بسیجی | دیدگاه

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری فارس به استان فارس، میرحسین موسوی داوطلب کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری دوره دهم در ادامه سخنان خود در دانشگاه شیراز در پاسخ به این سئوال که مواضع شما در خصوص نهضت آزادی چیست، پاسخ داد: در سالگرد اعضای این نهضت مگر امام(ره) پیام تسلیت نمی‌داد و یا مگر اینها کافر هستند که ما در خصوص آنها موضعی بگیریم که در اختلاف نظر خلاصه نشود. 
وی افزود: باید اختلافات سیاسی را به جایی نکشانیم که آخرت خودمان را به خطر بیاندازیم. 
موسوی ادامه داد: اختلاف نظر با برخی از گروه‌های سیاسی طبیعی است اما اینکه این اختلاف نظر به این منجر شود که سر کسی زیر آب برود، با این عمل مخالف هستم و این کار را نمی‌کنم. 
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در خصوص ارتباط خود با خاتمی گفت: من و آقای خاتمی در بسیاری از اهداف به همدیگر نزدیک هستیم گرچه اختلاف‌نظرهایی نیز داریم اما ایشان از بنده حمایت کرده است و من نیز از وی حمایت خواهم کرد. 
ادامه مطلب...

   1   2   3   4      >