سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اعتراض به تخلفات آشکار در انتخابات

اینترنت هر روز کندتر می شود

سه شنبه 87/1/20 9:7 عصر| اخبار روز | دیدگاه

کارشناسان هشدار داده‌اند که تا زمانی که میلیاردها پوند هزینه به روز کردن تجهیزات اساسی اینترنت نشود سرعت اینترنت هر روزه کندتر می‌شود تا زمانی که به توقف کامل برسد.

بخشهایی از اینترنت که توسط سیمها و کابلهای مسی پوشش داده می‌شوند تنها برای حمل حجم معینی از صوت طراحی شده است اما افزایش حجم ارتباطات ویدیویی از طریق اینترنت خطر بروز مشکل اضافه بار برای این خطوط را به شدت جدی کرده است.

فارس: کارشناسان اینترنت هشدار دادند که احتمال دارد اینترنت در دو سال آینده تحت فشار شدید درخواست برای فیلمهای آنلاین دچار مشکلات اساسی قرار گیرد و سرانجام متوقف شود.

به گزارش دیلی‌تلگراف، افزایش روز افزون بینندگان سایتهای حاوی فایلهای ویدیویی و تصویری مانند یوتیوب و بی بی سی آی پلیر، کابلهای اینترنتی را تحت فشار شدیدی قرار داده است. ادامه مطلب...


پرفروش‌ترین فیلم جهان

سه شنبه 87/1/20 9:5 عصر| اخبار روز | دیدگاه

فیلم فرانسوی «به سرزمین چیتس خوش آمدید» همچنان با فروش عالی خود، چشم‌ها را خیره کرده است.

عنوان پرفروش‌ترین فیلم هفتگی سینمای جهان برای دومین هفته متوالی به «‌هورتون صدایی می‌شنود» تعلق گرفت.

به گزارش ایسنا،فیلم انیمیشن «هورتون صدایی می‌شوند» در هفته گذشته با فروش 7/11 میلیون دلار از 6580 سالن سینما در 54 کشور، توانست برای دومین هفته متوالی، پرفروش‌ترین فیلم جهان نام بگیرد.ادامه مطلب...


کشف منظومه‌ای مشابه منظومه شمسی

سه شنبه 87/1/20 9:5 عصر| اخبار روز | دیدگاه

این منظومه از دو سیاره مشابه عملکردهای سیارات مشتری و زحل تشکیل شده است.

ستاره شناسان انگلیسی موفق شدند یک منظومه سیاره ای جدید را که شباهت بسیاری به منظومه شمسی دارد کشف کنند.

به گزارش مهر، ستاره شناسان دانشگاه سنت آندروس در انگلیس یک منظومه سیاره مدار جدید را رصد کرده اند که شباهت بسیاری به منظومه شمسی دارد. ادامه مطلب...


سقوط شهاب سنگی به اندازه اتوبوس در آرژانتین

سه شنبه 87/1/20 7:16 عصر| اخبار روز | دیدگاه

?? فروردین ماه ???? ساعت : ?? , ??
خبرگزاری انتخاب : منابع وابسته به انجمن ستاره شناسان ارژانتین اعلام کردند شهاب سنگی به اندازه یک اتوبوس در منطقه انتری ریوس در شمال شرق ارژانتین سقوط کرد.

بر اساس این گزارش به نقل از خبرگزاری المان از بوئنوس ایرس، این منابع اعلام کردند این شهاب سنگ در ساعت بیست و دو یکشنبه به وقت محلی در آسمان منطقه مشاهده شد.ادامه مطلب...


آدامس پان پراک حاوی مواد مخدر است

سه شنبه 87/1/20 6:45 عصر| خبر هشداری | دیدگاه

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر گفت: آدامس پان پراک غیربهداشتی و حاوی مواد مخدر است.

سردار سرتیپ حسین آبادی در این باره افزود: آدامس پان پراک همان ماده مخدر ناس است که به اعتقاد پزشکان موجب سرطان دهان، لثه و زبان می شود.

وی با بیان این که این آدامس تهدید جدی برای خانواده هاست از کارشناسان وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی خواست با فروشندگان برخوردکنند. سرتیپ حسین آبادی همچنین با در خواست از خانواده ها، جوانان و نوجوانان برای مصرف نکردن این نوع آدامس گفت : به محض اعلام نظر کارشناسان و مسئولان وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی نیروی انتظامی وارد عمل شده و این آدامس را جمع آوری خواهد کرد .


<      1   2   3   4   5   >>   >