سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اعتراض به تخلفات آشکار در انتخابات

مسن ترین مامور مخفی زن روسیه یکصد سال سن دارد

سه شنبه 87/1/20 9:48 عصر| اخبار روز | دیدگاه

مسن ترین مامور مخفی زن روسیه یکصد سال سن دارد

مسن ترین مامور اطلاعاتی زن روسی یکصدمین سال تولد خود را جشن گرفت.

به گزارش «شبکه خبر دانشجو» به نقل از شبکه خبری راشا تودی، این زن، در طول جنگ جهانی دوم در دستگیری ده ها جاسوس آلمانی و فراریان روسی نقش بسزائی ایفا کرد.

وی اکنون علاوه بر نوه، نتیجه هم دارد



انتشارتصویری نامناسب از حضرت مسیح

سه شنبه 87/1/20 9:16 عصر| اخبار روز | دیدگاه

تصویری که موجبات رنجش کاتولیکها را فراهم کرده نسخه ای از شام آخر است که مسیح و حواریون را در وضعیتهای نامناسب و ناشایستی به تصویر کشیده است.

مهر: نمایشگاهی در یک کلیسای اتریش تصویری نامناسب از مسیح به نمایش گذاشته که این امر موجب انتقاد کاتولیکهای سراسر جهان شده است.

به گزارش رویترز، برناهارد بوهلر مدیر موزه وین در کلیسای جامع کاتولیک اظهار داشت: مردم می توانند آنچه را که می خواهند تصور کنند.

این موزه در کلیسای تاریخی با معماری گوتیک برگزار شده و آثار آلفرد هردیکا هنرمند تحسین شده اتریشی را به نمایش گذاشته که امسال 80 ساله شده است.

تصویری که موجبات رنجش کاتولیکها را فراهم کرده نسخه ای از شام آخر است که مسیح و حواریون را در وضعیتهای نامناسب و ناشایستی به تصویر کشیده است.

نقاش این تصویر که کمونیست و ملحد است اظهار داشت که این افراد را بدین گونه به تصویر کشیده چرا که در نقاشی اولیه لئوناردو داوینچی زنی وجود نداشته است.ادامه مطلب...


برگزاری تور کنسرت شجریان در آمریکا

سه شنبه 87/1/20 9:16 عصر| اخبار روز | دیدگاه

سعید فرجپوری ،مجید درخشانی ،حسین بهروزی نیا، حسین رضایی نیا و همایون شجریان از اعضای گروه موسیقی "آوا" هستند که در این اجرا محمدرضا شجریان را یاری می کنند

مهر: تور کنسرت گروه موسیقی "آوا" به خوانندگی محمدرضا شجریان از روز یکشنبه 15 اردیبهشت ماه به مدت 40 روز در آمریکا و کانادا برگزار می شود.

سعید فرجپوری نوازنده کمانچه گروه موسیقی "آوا" با اعلام این خبر به خبرنگار مهر گفت : کنسرت بهاریه گروه موسیقی "آوا" در دو بخش برگزار می شود بخش نخست این کنسرت در دستگاه شور و افشاری به آهنگسازی خودم و بخش دوم در دستگاه ماهور با آهنگسازی مجید درخشانی بر روی اشعاری از سعدی،حافظ و مولانا اختصاص دارد.

وی در ادامه خاطر نشان کرد : تور گروه موسیقی "آوا" در شهرهای دو شهر مونترال و تورنتو کانادا و در ده شهر آمریکا برگزار می شود نخستین اجرای گروه آوا پس از کانادا با شهر سانفرانسیسکو آغاز و درلس آنجلس،سیاتل،واشنگتن،نیویورک ،شیکاگو و آتلانتا ادامه پیدا می کند.

سعید فرجپوری ،مجید درخشانی ،حسین بهروزی نیا، حسین رضایی نیا و همایون شجریان از اعضای گروه موسیقی "آوا" هستند که در این اجرا محمدرضا شجریان را یاری می کنند.

این کنسرت ها نخستین برنامه استاد شجریان پس از عمل جراحی اش محسوب شده ومدیر اجرایی برگزاری تور 40 روزه گروه موسیقی " آوا" در کانادا و آمریکا به عهده حسین بهروزی نیا است.



پردر آمدترین بازیکن فوتبال جهان

سه شنبه 87/1/20 9:15 عصر| اخبار روز | دیدگاه

این هافبک 32 ساله در سال 31 میلیون یورو درآمد دارد که این رقم شامل درآمدهای تبلیغاتی وی برای معرفی برهی کالاها نیز می‌شود.

فارس: ستاره خط میانی تیم ملی انگلیس و لوس آنجلس گالکسی امریکا همچنان عنوان پردرآمدترین بازیکن فوتبال جهان را در اختیار دارد.

به گزارش مجله فرانس فوتبال، دیوید بکهام با انتقال از تیم رئال مادرید اسپانیا به لوس آنجلس گالکسی دچار کاهش سطح درآمد نشده و از بیشترین سطح درآمد بین بازیکنان حرفه‌ای برخوردار است.

این هافبک 32 ساله در سال 31 میلیون یورو درآمد دارد که این رقم شامل درآمدهای تبلیغاتی وی برای معرفی برهی کالاها نیز می‌شود.

رتبه دوم به رونالدینیو، هافبک برزیلی بارسلونا اسپانیا رسیده که اکنون دچار مصدومیت جدی شده و تا پایان فصل جاری قادر به بازی نیست. این بازیکن تکنیکی سالیانه رقمی بالغ بر 24.1 میلیون یورو درآمد دارد. ادامه مطلب...


پیام تهدید رژیم صهیونیستی به سوری

سه شنبه 87/1/20 9:14 عصر| اخبار روز | دیدگاه

مانورهای اخیر اسراییل نشان می‌دهد که این رژیم برای بهبود وجهه‌ی شکست خورده‌اش در جنگ 33 روزه‌ی ژوئیه‌ی سال 2006 علیه لبنان و بالا بردن روحیه‌اش اقدام به این مانورها نموده است.

ایسنا: روزنامه‌ی عبری معاریو از نامه‌ی تهدید‌آمیز رژیم صهیونیستی به سوریه مبنی بر واکنش شدید به هر گونه اقدام انتقام جویانه‌ی حزب‌الله لبنان در قبال ترور عماد مغنیه خبر داد. ادامه مطلب...

<      1   2   3   4   5   >>   >