سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اعتراض به تخلفات آشکار در انتخابات

قدم به قدم تا سوسک پرستی بهاییت

جمعه 87/1/16 5:38 عصر| شبهه | دیدگاه

 روی سخن من با کسانی است که بهاییت را به عنوان حقیقت مطلق زندگی خود قبول کرده اند.
عزیزان من: من نه از کسی حقوق میگیرم و نه کسی منرا مجبور کرده است و نه تعصب خاصی روی دین خاصی دارم.
من مطمئنم که تحقیقاتم در زمینه ادیان و تفکرات مختلف مردم جهان در این زمان و نیز در تاریخ چند هزار ساله دنیا از همه شما بیشتر بوده و خشبختانه تکیه زیادی بر بیطرفی در کشف حقیقت یا همان تحری حقیقت داشته ام. من در چند روز اولی که وارد تحقیق در بهائیت شدم و سایتهای شما را دیدم و در تالارهای گفتمانتان به مباحثه پرداختم و چند مطلب کوتاه را خالصانه برایتان نوشتم حد اقل 100 شبهه اساسی که وجود هر کدام از آنها در یک تفکر نشانه تناقض یا عقب ماندگی و یا لا اقل اشتباه مکرر آن نویسنده یا متفکر است بطور مستقیم یا غیر مستقیم در مقالاتم آوردم و تا کنون جز تعدادی نامه پر از فحش یا تلفن تهدید آمیز یا چند خط پاسخهای مغرورانه از کسی جوابی دریافت نکرده ام. اگر واقعا شما حقیقت را میگویید چرا از دانستن عقاید دیگران میترسید؟
چرا هیچوقت یک بهائی در عالم خلقت پیدا نشده که بخواهد با مخالفینش به مناظره بنشیند و جمع زیادی بیطرف هم مناظره آنها را ببینند؟ چرا آنهمه مانع روانی جلوی راه کسانیکه بهر دلیلی از شما خارج میشوند میگذارند مثل چاپ عکسش در روزنامه ها و طرد روحانی و اینکه کسی از بهاییها حق حرف زدن با او را ندارد؟ و چرا برای هر چیز یک توجیه میسازید و هر وقت کذب آن توجیه ثابت شد توجیه دیگری می آورید؟
اگر حقیقت بود که جواب نداشت که بخواهید بعد زیر آن بزنید و یک جواب دیگر که هیچ ربطی به قبلی ندارد بیاورید! مگر در مورد محمد ابن حسن عسن عسکری اول نگفتید همان حضرت اعلی (علیمحمد باب) است و بعد که در کتاب خودتان چند مورد نشان دادم که علیمحمد خودش به وجود شخصی به این نام اعتراف کرده حرفتان عوض نشد و نگفتید محمد ابن حسن عسکری از دنیا رفته!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! و بعد که نتوانستید اینرا هم ثابت کنید و من خلاف آنرا ثابت کردم نگفتید اصلا دنیا عوض شده و پیغمبر جدید آمده و همه برنامه هایی که قرار بود انجام شود بهم خورده است!!! مگر در مورد خاتمیت پیغمبر اول نگفتید طبق آیات قرآن این مساله مردود است و آقای باب پیغمبر بعد از حضرت محمد(ص) است و بعد که آیات روشن قرآن را دیدید و انگشت حیرت به دهان گرفتید دوباره به توجیه جدیدی که هر بچه ای به کذب آن واقف است پرداختید و گفتید آری محمد(ص) پیغمبر آخر است اما تا قیامت و قیامت با ظهور باب بوقوع پیوست!
روی صحبتم با مبلغین بهاییت است. شما که از پاسخ دادن به کتب مخالفینتان که به بیان تناقضات کتبتان در 15 جلد کتاب مفصل پرداخته اند میترسید چرا در غرب و شرق عالم بنام اسلام نیرو میگیرید و بعد به آنها میگویید که اسلام نسخ شد؟ چرا خود را دور از سیاست میدانید ولی تا یک ذره حکومتی به شما مایل شد با همه نیرو وارد ارکان آن میشوید؟ چرا خود را دور از جنگ میخوانید در حالیکه میدانید قبل از انقلاب ایران چه تعداد زیادی از بهاییان از افسران ارشد نظام و ساواک بودند و رهبری بهاییان ایران در آن زمان رییس ستاد ارتش انگلستان بود!؟
چرا خود را از شاه جنایتکار ایران جدا میدانید در حالیکه هژبر یزدانی (بهایی صاحب دهها کارخانه اصلی ایران در قبل از انقلاب و پشتوانه مالی گسترش بهاییت در ایران) هر هفته پیامی در یک صفحه کامل روزنامه های آن دوران در تایید کامل وی و تمجید از سیاستهای وی مینوشت و همراهی جامعه بهایی ایران را با سیاستهای او اعلام میداشت؟ چرا خود را پیرو دینی میدانید که موعود اسلام است در حالیکه هیچ جای اسلام وعده به دین جدید نداده بود و هیچ مسلمانی منتظر پیغمبر جدید و کتاب جدید نبود؟ چگونه شخصی را مهدی موعود میدانید که خودش گفته من مهدی موعود مسلمانان نیستم!؟؟
چگونه امام دوازدهم شیعه را علیمحمد باب میدانید در حالیکه شش هزار حدیث از پیغمبر و یازده امام در باب اینکه ایشان محمد ابن حسن عسکری (ع) نام دارند و از ولد حسین ابن علی علیه السلام هستند و فرزند نهم امام حسین علیه السلام هستند در اسلام (شیعه و سنی) نقل شده است؟ بگذریم از اینکه جناب باب خودشان بارها این مطلب را تصریح کرده اند! (اگر واقعا دنبال حقیقتید منبع بخواهید.) و بعد شما چگونه ایشان را صادق میدانید اگر در جایی دیگر خودشان را رابط (باب) و در ارتباط مستقیم با حضرت محمد ابن حسن عسکری (ع) بداند و در جای دیگر خود ایشان باشد و در جای دیگر ….. و در جای دیگر …!؟
عزیزان من: چرا کتابهای خودتان را نمیخوانید؟ چرا نمیپرسید کتاب ایقان در این صد ساله اخیر چند بار توسط رهبرانتان تغییر یافته است. اگر دروغ میگویم چاپ اول و چاپ چهارمش را بیاورید اگر تفاوتهایش کمتر از یکصد مورد بود منرا اعدام کنید. چقدر آیات قرآنی بوده که در چاپ اول که ایقان واقعی است با تحریف از قرآن نقل شده بود و به تدریج تغییر دادند و آیات اصلی را نوشتند! (چون دیگه خیلی تابلو بود). چرا کتابهایی را که در مقالاتم نوشتم (از آقایان علیمحمد باب و حسینعلی بها) به شما نمیدهند؟ چرا تفسیر سوره یوسف را نمیخوانید؟
چرا تفسیر سوره کوثر را نمیخوانید؟ اینها که ردیه نیستند. کتب نوشته آقای علیمحمد باب هستند. مگر میشود کتاب های ایشان را نداشته باشند؟ چرا نمیخوانید. چرا فقط چند صفحه کپی میکنند ولی کتاب کاملش را به شما نمیدهند؟ چرا همه کتابهای ایشان را در کتابخانه منازلتان ندارید؟ مگر چند صد تریلیارد جلد کتاب نوشته اند؟
عزیزان من: این چه حقیقتی است که شما قبول کرده اید. چرا هیچ شباهتی به حقیقت ندارد. نه میشود بفهمیم. نه میشود تحقیق کنیم. نه میشود با مخالفش صحبت کنیم. نه میشود بدنبال چرا هایش برویم. نه میشود شروعش را باور کنیم. نه میشود پایانش را بدانیم. نه اولش و نه آخرش را نمیفهمیم. مگر عصر حجر است که با شما این برخورد را میکنند؟ خدایا چرا شما ها اینقدر بی خیالید؟؟ چرا وقتی یکی از خودتون هم میاد مناظره میکنه و حقیقت رو میفهمه و مسلمون میشه نمی تونید تحملش کنید؟ اینه معنی ترک جمیع تعصبات؟ بابا یکی بیاید جواب من را بده. آخر تا کی باید باور کنید ماست سیاه است یا روز شب است؟ جواب خدا را چه میدهید؟ اصلا کدام خدا!!! جواب حضرت مهدی (ع) را که نشانه های ظهورشان طبق وعده های تمام کتب آسمانی و احادیث روشن اسلامی بسیار نزدیک است را چه میدهید؟ وقتی صدای منادی آسمانی بلند شد که و نام ایشان را با صدایی که همه اهل عالم بشنوند بزبان آورد: محمد ابن الحسن عسکری و با فاصله کوتاهی صدای رسای ایشان که: یا اهل العالم: انا بقیه الله ...
مگر میتوانید به ایشان هم همان جوابی را بدهید که به شما یاد داده اند؟
من دلم برای شما چند هزار بهایی داخل ایران میسوزد که آنروز بدبختترین مردم و سر افکنده ترین گروه خواهید بود. اگر این سوالات جواب منطقی داشت (منطقی که همه مردم جهان میفهمند نه منطقی که خودتان هم با شک میگویید!.. من یک سری از جوابهایی که به مبلغین گفته بودند در پاسخ شبهات میتوانن استفاده کنند دارم که اگر لازم شد می آورم تا خودتان ببینید چه خبر است!) مطمئن باشید نه من مسلمان میشدم و نه یک مسلمان حاضر بود یک روز دیگر هم مسلمان بماند. بابا مردم اگه امام زمان بیاد زمین و زمانشون رو به هم میریزند. مگه میشه میگید اومده و کشتندش و رفته آب هم از آب تکون نخورده. بابا مسلمونا منتظر یک امام زمانی هستند که اولین کاری که می کنه نابودی ظلم و حمله به اسرائیله، نه اونی که میگید اومده رفته تو خود اسرائیل کاخ درست کرده نمایندش هم اولین توصیش به جهانیان این بوده که دولت اسرائیل رو به رسمیت بشناسند!!!) نه اونی که هنوز آمریکا دینش رو قبول نداشت که دولت اسرادیل دین ساختگی ایشون رو دین رسمی در اسرائیل اعلام کنه!!!! بابا چند میلیون تا علامت تعجب باید بذارم اینجا!!!!!!
عزیز من تمام این حرفها مدرک داره ولی تمام این سوالات یک جواب داره و من حاضرم با نهایت دوستی و برادری کامل برای یکایک شما عزیزان توضیح بدم.
... اگر هر حرف یا عقیده یا دین که بماند (بگذریم از اینکه ماندن با ماندوندن فرق دارد!) حقیقت باشد! به نظر شما هفت هشت فرقه دیگری که در زمان تشکیل بهاییت براه افتادند و خیلیها هم از بهاییت جدا شدند و الآن برای خود تشکیلات و تبلیغات و محفلها و .... دارند و عضو گیری هم دارند و هزاران فرقه حیوان پرست (از سوسک پرست گرفته تا موش پرست) و از بت پرستان آفریقا گرفته تا شیطان پرستان آمریکا که میلیونها طرفدار و پیرو راستین! دارند و حتی گروههای اجتماعی مثل نژادپرستان و رپ ها و ... که سالیان سال بوده اند و بعضا صدها میلیون عضو دارند و.... اینها هم حقیقت هستند؟ اگر قرار بود به همین راحتی یک نفر بخواهد خودش را جای بزرگترین پیغمبر جا بزند که خود من از اون آقا لیاقتم بیشتر بود!
راستی قابل ذکره که توی یکی از مقالات سایت ایران سهراب به صورت کامل متن توبه نامه باب رو برای شما عزیزان نوشتم که می توانید مطالعه کنید .

منبع:http://www.iransohrab.ir/