سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اعتراض به تخلفات آشکار در انتخابات

موسوی در مسجد قبای شیراز: باید به ارزش های اوایل انقلاب برگردیم

چهارشنبه 88/2/23 12:1 صبح| | دیدگاه

خبرگزاری فارس: میرحسین موسوی با بیان اینکه ارزش‌هایی که در اوایل انقلاب وجود داشت موجب پیروزی انقلاب در جنگ تحمیلی شد، گفت: باید به ارزش‌های اوایل انقلاب برگردیم.


به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری فارس به استان فارس، میرحسین موسوی داوطلب کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری دوره دهم در ادامه سفر انتخاباتی خود به استان فارس با حضور در جمع نمازگزاران مسجد قبا اظهار داشت: آنچه در دهه اول انقلاب رخ داد به برکت پایداری و صبوری مردم و وجود قدسی حضرت امام بود که موجب شد انقلاب در دهه پر از مشکلات موفق عمل کند. 
وی با اشاره به دهه اول انقلاب افزود: در دهه اول انقلاب مردم با پایداری و صبوری خود بسیاری از مشکلات دولت را برطرف کرده و در پیروزی عظیم دهه اول انقلاب شریک شدند. 
موسوی ادامه داد: به عنوان مثال ما در دهه اول انقلاب نمی‌توانستیم شیر به کشور وارد کنیم درحالی که مردم در صفوف طولانی شیر خشک در تهران با مشکلات زیادی روبرو بودند. 
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه مردم در صفوف طولانی شیر خشک نیز به فکر مشکلات انقلاب بودند تصریح کرد: یک بار به طور ناشناخته در یکی از صف‌های طولانی شیر خشک در تهران حاضر بودم و دیدم که یک نفر به اعتراض از انقلاب به دلیل عدم واردات شیر خشک انتقاد کرد و این انتقاد او با صدها صدا مواجه شد که به طور هماهنگ به وی گفتند که شما باید شرایط انقلاب را درک کنید. 
این داوطلب کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری دوره دهم تاکید کرد: مهمترین علت عقب‌ماندگی کشور دور شدن از ارزش‌های اوایل انقلاب است و ما باید برای اینکه پیشرفت کنیم در دل‌های مردم نفوذ کنیم و ارزش‌های انقلاب را احیا کنیم. 
وی با انتقاد از وضعیت اقتصادی و سیاسی کشور یاور شد: متاسفانه امروز رابطه ما با جهان مخدوش شده است و همینطور این رابطه در خصوص جوانان ما نیز مطلوب نیست که این جای نگرانی دارد. 
موسوی با اشاره به انتقادات و حوادث و اتفاق‌های رخ داده در دانشگاه شیراز گفت: من گناه را در خصوص دانشجویان اندک می‌دانم و گناه بزرگ این است که ما با دانشجویان ارتباط برقرار نکردیم. 
وی اضافه کرد: باید روش‌ها و برخوردهای خود را با دانشجویان تغییر دهیم و این تغییر تنها راه برطرف کردن مشکلات آینده خواهد بود. 
این داوطلب کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری دوره دهم خاطرنشان کرد: راه بعدی انقلاب در مسیری که اوایل انقلاب از آن گذشته‌ایم باید عبور کند زیرا اگر بخواهیم انقلاب را به پیش ببریم باید به ارزش‌های اوایل انقلاب برگردیم. 
وی در پایان گفت: اگر بتوانیم ارزش‌های اوایل انقلاب را احیا کرده و وحدت ملی را در کشور تشکیل دهیم قطعا موجب اعتماد جوانان به نظام خواهیم شد.