سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اعتراض به تخلفات آشکار در انتخابات

آموزش ثبت نام در سایت گوشی موبایل مجانی (قسمت دوم)

پنج شنبه 87/1/8 3:45 صبح| آموزش | دیدگاه

مراحل کار Image hosted by http://new.iranupload.net

با استفاده از میل دوم که براتون فرستاده میشه وارد سایت شوید در واقع این لینکهhttp://www.xpango.com/fe/htm/login/login.asp 
 
روی گزینه login کلیک کنید در صفحه بعد در قسمت user name آدرس email خودتان را که با آن ثبت نام کرده اید را بنویسید و در قسمت password هم پسوردتان را بنویسید و روی گزینه login کلیک کنید تا وارد اطاق کار خود شوید در قسمت my account نام شما و پیام خوش آمد گویی به شما دیده میشود .

در این قسمت یک کد و یک لینک به شما داده میشه که باید زیر مجموعه های خودتونو با اون اضافه کنید . یعنی کسی که میخاد زیر مجموعه شما بشه باید با این لینک و کد ثبت نام کنه . این خیلی مهمه .  

در سمت راست صفحه گزینه های زیادی وجود دارد روی اولین گزینه یعنی orders/credits/referaal id  کلیک کنید تا وارد پنجره بعدی شوید دراین صفحه در قسمت active orders نوع محصولی را که انتخاب کرده اید و همچنین آیدی و تاریخ عضویتتان را می بینید
. .

برای دیدن زیر مجموعه های خود روی گزینه details کلیک کنید (در همین قسمت قبلی:Ordrs/Credits/referral ID) در قسمت referrals با کلیک روی گزینه more info می توانید اسامی و نوع محصول انتخابی زیر مجموعه هایتان را مشاهده کنید . .

شما با کلیک بر روی گزینه change gift می توانید نوع هدیه خود را تغییر دهید با گزینه delete کاری نداشته باشید چون باعث حذف آیدی شما خواهد شد .

نکته مهم: وقتی شما برای دیدن زیر مجموعه های خود روی گزینهdetails کلیک کردید وارد صفحه جدید میشوید که در قسمت referrals تعداد زیر مجموعه های شما دیده میشود که به رنگ سیاه نوشته شده است اگر جمع اعتبار تان که قرمز رنگ است با تعداد زیر مجموعه هایتان برابر نیست به این دلیل است که زیر مجموعه های شما هنوز عضوی را معرفی نکرده اند و زیر مجموعه ای ندارند . پس حتمآ به این موضوع دقت کنید که وقتی اعتبار شما پذیرفته میشود که هر کدام از زیر مجموعه های شما حد اقل یک نفر عضو گرفته باشد تا عضو فعال شناخته شود .

یک مثال ساده فرض کنید شما برای دریافت هدیه خود نیاز به اعتبار 17 نفر دارید شما باید 17 نفر را معرفی کنید و آن 17 نفر هم حتمآ باید حداقل یک نفر را معرفی کنند تا اعتبار شما تائید شود یعنی در اصل شما به 34 نفر احتیاج دارید . در مورد این موضوع اصلآ نگران نباشید چون هر کسی که توسط شما عضو شود بی شک برای بدست آوردن هدیه عضوی معرفی خواهد کرد و به همین ترتیب اعتبار شما و زیر مجموعه های شما رشد میکند و تائید میگردد ...

اگه نظری دارید ممنون میشم بدونم

.

کد معرف : 91322872