سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اعتراض به تخلفات آشکار در انتخابات

آموزش ثبت نام در سایت گوشی موبایل مجانی

پنج شنبه 87/1/8 3:44 صبح| آموزش | دیدگاه

خواهش میکنم مطلب زیر را تا آخر بخونید

موبایل و هدایای رایگان دیگر

???? واقعی

کسانی که باور نمیکنن به لینک زیر برن و آخرین برنده ها رو ببینن                                       
http://www.xpango.com/fe/htm/about/testimonials.asp

حتما تاحالا اسم اون شرکت هایی رو شنیدین که میگن بدون نیاز به سرمایه پول دار شوید . و شاید هم فکر کنید این مطلب هم یه سایتی رو معرفی میکنه مثل اون سایتا . ولی بدونید اگه این طرز فکرو دارید در اشتباهید . من خودم تاحالا بیش از ? - ? مورد بوده که برای تبلیغات یه همچین سایت هایی حتی حاظر بودن پول هم بدهند ولی قبول نکردم . اما قضیه این سایت فرق میکنه . حالا چه فرقی ؟ اولا جوایز بر اساس روحیات ما هست مثل : X-BOX 360 Elite - Play Station 3 - Nintendo - Nokia N95 - , ......

و صحت دادن این جوایز به اعضا بر اساس تحت پوشش بودن به وسیله بیمه معتبر SSL کاملا تایید میشه . حالا شما باید چیکار کنید که صاحب یکی از حدود 60 - 70 تا جایزه از قبیل انواع کنسول ها - گوشی های تلفن همراه - جدیدترین MP3 Player ها و ..... بشین . البته انتخاب جایزه کاملا میل خودتونه .

و صحت دادن این جوایز به اعضا بر اساس تحت پوشش بودن به وسیله بیمه معتبر SSL کاملا تایید میشه . حالا شما باید چیکار کنید که صاحب یکی از حدود 60 - 70 تا جایزه از قبیل انواع کنسول ها - گوشی های تلفن همراه - جدیدترین MP3 Player ها و ..... بشین . البته انتخاب جایزه کاملا میل خودتونه Image hosted by http://new.iranupload.net .

برای دریافت این هدایا از سایت کافیست ابتدا رایگان ثبت نام کنید و افراد را رایگان ثبت نام دهید تا بتوانید بهترین مدلهای و جدیدترین مدلها را دریافت کنید .

کاملا جدیده .زود ثبت نام کنید چون ما تازه و برای اولین بار این سایت رو داریم معرفی می کنیم .به همین دلیل اگر زود ثبت نام کنید خیلی زود اعتبار لازم برای بدست آوردن هدایا را بدست خواهید آورد .
کاملا درست و بی کلک است . یعنی با یه کم تفکر هم میشه بهش رسید .

1 - ابتدا با کلیک روی لینک http://www.xpango.com?ref=91322872وارد سایت شوید .

2- سپس برروی چیزی که میخواهید انتخاب کنید کلیک کنید MP3 / play Station / Mobile

3- بعد از وارد شدن به صفحه "View the Latest " را کلیک کنید(تقریبا وسط صفحه بارنگ قهوه ای)

4- حال برروی گزینه مورد علاقه خود ماوس را نگه دارید تا تعداد اعتبار مورد نیازبرای دریافتان را مشاهده کنید ( منظور از اعتبار تعداد زیر مجموعه هایی است که شما برای دریافت هدیه نیاز دارید)

5-بعد از انتخاب گزینه مورد علاقه خود بالای صفحه را (sing up) کلیک کنید وارد صفحه ای خواهید شد و باید اطلاعاتی را وارد کنید :


First Name
نام خود را بنویسید
Last Name
نام خانوادگی خود را بنویسید
Email
ادرس ایمیل خود را وارد کنید
Password
برای خود پسوردی انتخاب کنید
Confirm Password
تکرار پسورد انتخابی را بنویسید
Address 1
ادرس منزل را کامل انگلیسی و دقیق به وارد کنید(آموزش در آخر توضیحات)
به Address2و address3 کاری نداشته باشید
Town/City
نام شهر خود را بنویسید
Country/state
نام استان خود را بنویسید
Country
نام کشور خود را انتخاب کنید
Contact Number
شماره تلفن خود را بنویسید

(مثلا : 982188425231 >>>>88425231 + 021 + 0098)

how did u know it از این منو اولی رو انتخاب کنید (friends)

مهم : در قسمت Referral ID کد مقابل را وارد کنید : 91322872

Free Gift
نام هدیه را انتخاب کنید که قبلا دیده بودید(حتما اینجا انتخاب کنید)

در قسمت zip / postal هم کد پستی رو میتونید بنویسید .

Terms And تیک این گزینه را بگذارید
در نهایت این گزینه رو کلیک کنید Register

مهم : حالا به ایمیل خود بروید. یک میل از سایت برایتان آمده.آن را باز کرده و روی Here click کلیک کنید تا شما را کاملا رجیستر نموده و جزو مجموعه ها قرار دهد .(اینجا را برای این گذاشتند تا مطمئن شوند شما در آن سایت عضو میشوید و از سر بیکاری به آنجا نرفتید)
اگر مشکلی پیش نیاد وارد صفحه ای خواهید شد که لینک زیر مجموعه گیری شما در ان موجود است شما باید این لینک را به افراد بدهید و اگر کسی با این لینک ثبت نام کند زیر مجموعه شما خواهد شد بعد از اینکه کسی در زیر مجموعه شما قرار گرفت و فعال شد 1 امتیاز به شما داده می شود و شما بعد از کسب امتیازهای لازم برای دریافت پکیج انتخابی می توانید ان را درخواست بدهید(My account) تا ارسال شود .
لازم بذکر است که این شرکت تحت پوشش بیمه اس اس ال بوده و نیز تمام محصولات ان تا 12 ماه گرانتی خواهند داشت .

لازم به ذکر است که اکثر آنها باور نمیکرده اند که هدیه خود را دریافت خواهند کرد و بعضی از آنها فقط از روی کنجکاوی ثبت نام کرده اند و بعد از کسب اعتبار لازم هدیه خود را در دست گرفته اند.وبعضی هم گفته اند وقتی به دوستانمان این سایت را معرفی کردیم با تمسخر آنها مواجه شدیم اما حالا همه آنها به تکاپو افتاده اند و در سایت عضو شده اند.


در انگلیسی آدرس کاملا برعکس فارسی نوشته میشود . یعنی ازجزء به کل مینویسند .

No : پلاک / Alley:کوچه / St:خیابان کوچک(فرعی) / AV(ای وی):خیابان بزرگ(اصلی) /Blv:بلوار / Sq:میدان/ Town:شهرک / High way:بزرگراه /cross:چهار راه
حال میتوانید با توجه به مثال زیر آدرستان را بنویسید)این آدرس مجازی میباشد)

یه مثال :

آدرس فارسی : تهران . بزرگراه همت .خیابان انقلاب(اصلی) . میدان آزادی . خیابان کارگرجنوبی(اصلی) .خیابان مرتضی نژاد (فرعی). بلوارنوری.کوچه یاس15.پلاک?1

آدرس به انگلیسی:
No 81,Yas15 Alley,Noori Blv,Mortezanejad St,South Kargar Av,Azadi Sq,Enghelab Av, Hemmat Highway,Tehran City

اگه مشکلی بود در نظرات مطرح کنید .